En sak mindre på checklistan;)

Känns gött att vi blev klara med rapporten idag, en sak mindre att stressa över;) Känns trots det ltie som att vi borde finputsa aniingens mer på utvecklingsdelen, men samtidigt är vi helt tömda på både energi och idéer i vår grupp just nu. Så vi får se om det blir någon fasadslipning;)
Jag fick en promenad i dagsljus med Sarah också, det var riktigt skönt att komma ut och röra lite på dig! Sånu är kl 18 på kvällen och jag är så trött så jag skulle kunna gå och sova:S
Beror nog på att jag sovit så kasst de senaste nätterna, det känns som att jag sover för lätt eftersom jag vaknar flera gånger framåt morgonkvisten... Men tror det reder sig ju mer saker jag kan bocka av på checklistan;)

Nu har jag precis ätit en supergod middag bestående av spagetti, stekt bacon, stekt paprika, tomat och grön pesto.. Lite vardagslyx i allt det gråa:D
Funderar på om jag ska bära in datorn och lägga mig i sängen och kolla sex and the city 2, det känns ganska frestande får jag säga!

Här är vår grupp minus Frida i fredags, lite lagom trötta och småflummiga;)



Kommentarer
Postat av: Gustavgina

Keep up these useful pieces.

2012-01-30 @ 12:42:48
URL: http://gustavgina.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0