Det närmar sig fort!

Ja det kan man säga, att det närmar sig fort.. Det är redan torsdag kväll, på tisdag är sista dagen i lägenheten! Har precis packat tre kartonger till som ska med i helgen, undrar lite smått hur jag ska hinna packa ner allt haha... Nej det ska nog gå bra, största delen som är kvar att packa är porslin!
Kläderna är flyttade, halva bokhyllan, tavlorna nerplockade, det mest urrensat för att inte flytta en massa grejer i onödan... Det rullar på=)

Det största bakslaget hittills har varit att Pingstkyrkans secondhand inte kunde komma och hämta soffan imorse som avtalat, pga vädret... Det förstår jag, det har snöat och blåst som fan konstant i tre dagar nu :(
Inte det roligaste vädret att flytta i!!

Igår var jag hembjuden på middag till Henny, supermysigt hade vi!! Vi blev bjudna på chili con bönor (vegetariskt alternativ till chili con carne) och en vit kladdkaka med citron i... MUMS!
Det var en sån underbart skön kväll när vi bara satt och snackade tills vi vips upptäckte att klockan var ett på natten! Då var det bara bylta på sig och vandra hem i snöblåsten haha... Skönt att krypa ner i sängen sen :D

Idag har jag vart på glöggmys i skolan, som Ulrika brukar ordna när hon har julpyntat skolan=)
Det bjöds på glögg, pepparkakor, skumtomtar och chokladpraliner, heja Ulrika!

skumtomtarna innan jag särade på dem haha^^

Ulrika kokar glögg=)

Jag och Ulrika=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0