Den försvunna diamanten!

Nu har jag äntligen fått inviga mitt spel Den försvunna diamanten! Sarah och Frida kom hit på onsdagsmys, så vi svängde ihop lite vegetarisk mat och sen spelade vi och drack te och åt chokladkakor:D
Haha vi var helt besatta, vi spelade 6 gånger!! Och jag vann 3 av dom, Sarah 2 och Frida 1;)

Magen är det absolut ingen förbättring med, i 3 dagar nu så har jag fått ont så fort jag har ätit :S Det är jättedrygt!!
Fick som tips av Sarah nu att testa att bara äta lättsmält mat i en 2-3 dagar och se vad som händer, typ soppa, yoghurt och frukt... Jag ska testa det får vi se=)

Här är lite bilder från ikväll:

Sista bilden är första omgången när Sarah vann, vad glad hon blev hihi=)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hehe ja va glad jag va! Tills du började vinna...

Men tack för en trevlig kväll/eftermiddag :D

2010-11-03 @ 20:43:17
URL: http://www.nattstad.se/Sudd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0