Dagens vuxenpoäng!

Jag anser att jag har plockat en del vuxenpoäng idag då jag bytt ut mitt Ica bonuskort mot ett Ica bankkort! Har även lärt mig använda icabankens hemsida med dubbla inloggningskoder och allt vad det är:D
Annars har dagen flytit på, jag har shoppat på Onoff bland annat!

När jag fyllde 21 i februari i år så fick jag presentkort på Onoff av både mormor & morfar och ett par vänner ur klassen, de har jag sparat för jag ville köpa en extern hårddisk. Idag insåg jag att jag kanske skulle passa på att köpa den innan jag flyttar eftersom jag faktiskt har Onoff tvärsöver vägen, så sagt och gjort! Det blidde en Samsung portabel hårddisk på 500 Gb, USB 3.0 dvs snabb:D:D
Jag kan inte låta bli att älska när man får packa upp en teknisk pryl man köpt hem och leka lite med den, även fast man inte kan göra så mycket med en extern hårddisk just haha=) Men jag har allt stoppat över lite grejer på den!

Nu ska jag diska och packa ner lite porslin, Anders kommer hit efter jobbet så vi kan köra ett flyttlass igen=)
Stackaren, han får verkligen slita den här veckan med både jobb och flytt, jag får kompensera lite nästa vecka som tack för hjälpen haha=)

Jag har i flera dagar nu lekt makeoverexpert på en internetsida som heter www.taaz.com, skitroligt är det!! Man laddar upp en bild, fäster ankarpunkter runt ögon, läppar med mera och sen är det bara starta! Man kan fixa sminket och byta olika frisyrer hur man vill, det ser ju såklart aningens fake ut när man bytt hår och sånt men det är ändå riktigt roligt!

Jag som går lite i funderingarna att bli blond igen har såklart testat att göra mig blond på taaz haha;

Vad tycks? :D

Här har jag bara fixat sminket lite snyggare, håret är mitt riktiga=))

Här är en makeover jag gjorde på Ulrika, riktigt nöjd!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0