Skön dag...

Haft en riktigt skön dag idag och det behövdes verkligen!!! Jag träffade mina handledare och lunchade vid 12.30 som början av arbetsdagen, vi åt på Rörstrands servering där man fick plocka ihop sin egen sallad. Riktigt gott var det! Sen hade vi möte om Kultur- & Porslinsfestivalen mellan 13.30-15 där vi stämde av så att allting flyter på och det är inte är något i planeringen som missats. Och det var min arbetsdag! Riktigt gött, jag är fruktansvärt seg idag känner jag=)
Men lite nytta har jag allt fått gjort, jag har diskat och plockat lite, beställt hem blankett för att söka csn till i höst, och nu ska jag kika på om jag kan kolla min jobbmail här hemifrån på ngt vis... Man måste väl kunna logga in på outlook hemifrån fast med jobbmailadressen? Jag hoppas det, det skulle vara nice=)

Sen fick jag ett mail om rea på h&m och vips så beställde jag en tröja, ett linne och ett par skor... Men det blev billigt så det får gå haha=)

Jag fick sms av Sarah idag också om att våran lön från trandansen snart är på väg vilket skulle vara bra!!!! Jag har ju redan lagt undan pengar till bensinen t o r uppsala som kommer bli ganska dyr eftersom vi åker Anders cadillac, men det skulle vara skoj att ha lite pengar att röra sig med i stan också såklart=)) Jag vill ju visa honom runt i stan och kanske ut på krogen nåt om folk är sugna... Vi får se hur planeringen blir=))

Förövrigt känns livet jäkligt bra just nu! Det är sommar och varmt, jag ska snart åka hem med killen jag älskar så han och familjen får träffas för första gången (inte minsta orolig faktiskt, jag har en känsla av att det kommer gå VÄLDIGT bra!), snart är det dags att beställa flygbiljetter till NZ... Full rulle på allt samtidigt litegranna, och jag gillart!;)

linnet från h&m
och JA, det är rosa... bli inte chockade ni som känner mig;)




skorna från h&m





och slutligen tröjan från h&m=)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0