Sista helgen innan semstern!

Känns riktigt underbart att min semster börjar på fredag, bara 4 dagars slit kvar innan det är dags!
Och slititgt lär det bli, det känns som att jag har hur mycket som helst att göra innan det är fredag.. Men det ska nog gå bra!

Helgen har bjudit på lite av varje, igår var jag på kaffekalas på Rörstrand med Mia och Elin, supermysigt! Man fick betala 25 kr för kaffe och tårta, och så fick man behålla kaffekoppen. Och det var mycket folk där! Det är sånt som lockar ut Lidköpings befolkning... Sen att vi tre antagligen sänkte medelåldern med ett par år, men det var jättemysigt! Vi passade på att spana in Jonas och Simons utställning "175 sätt att spara" också, jättekul var det! En utställning med gamla och nya sparbössor, kort kommer senare när jag är hemma igen och kan koppla in kameran;)
Efter Rörstrand var vi på stan en stund med Simon, sen blev det macka på Fifflers.. Jättegott, dit ska jag fler gånger=)

På eftermiddagen stack jag till Trollhättan, jag och Anders åkte hem till hans pappa och så blev det familjemiddag med Anders mamma och storasyster, Sara, också. Tacos och marängsviss i massor, riktigt smaskigt var det! Anledningen till familjemiddagen var att både Anders och Sara redan fyllt år och Sara var uppe på besök och passade på att fira=)

Idag har jag inte gjort så mycket, Anders jobbar till 18.00 ikväll=)
Jag har vart och handlar i alla fall, jag tänkte passa på att laga mat så det finns när han kommer hem eftersom han precis jobbat klart sin 7-dagarsvecka... Slitigt värre! 
Jag ska åka hem till mig ikväll och imorgon ska jag ut på en liten marknadsföringsturné med foldrar för Musik på Slott och Herresäten.. Men 4 dagar komerm gå snabbt, sen ska vi till Uppsala, wiiie!

Kommentarer
Postat av: Libanhelen

Wonderful site. Please continue this great public service.

2012-01-17 @ 10:50:31
URL: http://libanhelen.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0