Regn+utomhusscen=????

Haha ja det blev lite kaos idag när Bolivarorkestern skulle spela... 30 minuter innan de skulle påbörja sin spelning började regnet ösa ner verkligen, det var helt tomt på folk och snorkallt..

Tur att Helene är så snabbtänkt så hon ringde Johan som är rektor på musikskolan, och vips flyttade vi in instrumenten  i aulan där! Sen kom det en hel drös med folk trots regnet som vi fick lotsa rätt, jag trodde faktiskt inte det skulle komma såpass många=)

Det blev en jättemysig spelning till slut, akustiskt och lite mer nära från publikens håll.
Killarna som är från Venezuela var jättetrevliga också, trots att de inte pratade så mycket engelska. Men de hade en tjej med sig som tolk så det gick ju bra:D

Nu ska jag göra mig en macka tror jag, har inte fått i mig någon middag eftersom jag har jobbat=)


Killarna från Bolivarorkestern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0