Dagens eskapader

Jäklar vad den här dagen har gått fort måste jag säga, jag fattar inte riktigt vart den tog vägen!!
Jag har fått röra på mig iaf, det har vart skönt.. Jag var runt på stan nu i förmiddags med foldrar för Musik på Slott och Herresäten, sen på em tog jag en kommunbil och åkte runt med ännu fler foldrar och affischer.
Det var helt underbart att köra bil igen, det har jag saknat!!! Jag hann med lunch ute på min balkong i solen också, det var jätteskönt=))

Efter jobbet fick jag med mig Elin och Frida som smakråd till B.young där jag valde ut outfiten för fotograferingen på fredag, jag älskar det jag valde!!! Synd bara att man inte får behålla det efteråt... Men jag måste nästan köpa det bara för det var så snyggt!!! Men jag har inte råd... Men jag vill! Haha... jag får avvakta och se;)

Nu har jag tvättat, ska strax ner och plocka upp tvätten och vika in den.. Sen ska jag diska, duscha, göra ansiktsmask och sussa för natten^^
Har precis pratat lite med Anders, saknar honom något fruktansvärt... Fast det gör jag i och för sig så fort vi säger hej då hihi;)
Men på fredag kommer han hit, hoppas han känner igen mig i nya frisyren bara:D Sjukt nyfiken på vad det kommer bli för spännande=)

Det ska bli helt underbart att åka hem till la familia också, har saknat dem! Nu är det inte långt kvar till helgen... Jag vet att det bara är tisdag men det kommer gå så sjukt fort;)
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Terrorese

Här fixar man bloggen åt di å så skriver du inget!!!

Fjant!;)

2010-07-01 @ 10:55:29
URL: http://theinsidestory.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja men jag har inte haft tid! men nu är jag hemma snorförkyld så jag kan göra ett lååååååångt inlägg för din skull och berätta allt jag haft för mig! puss! ;D

2010-07-01 @ 14:15:19
URL: http://piscesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0