Då blir det rajraj....♪ ♫ ♪

Jag introducerade Jonas, Mia och Simon för Jockes kalas av Björn Wallgren och Generalerna, underbar sång som sätter sig direkt i huvudet!! Tycker ni ska lyssna på den på http://www.generalerna.se/
Jag lärde känna Björn via mitt ex på den tiden han fortfarande spelade i Blixtlås med t.ex låtarna Orgasm Ikväll och Om du ville kela med mig, skitbra dom också!

Idag sket jag rent ut sagt i städningen som jag hade planerat och smet med Mia hem till Jonas och Simon där vi åt upp den sista jordgubbstårtan från igår och hade det allmänt bra i eftermiddagssolen... Fast jag satt i skuggan för jag har lyckats bränna mig på hela underarmarna - av att sitta ute på lunch och fikarast! Helt otroligt haha=)

Jag har skrapat ihop världens godaste restsallad som lunch imorgon på jobbet, men jag vill äta den nu!!!! Den består av rivna morötter, paprika, korvbitar, honungsmelon och fetsost hihi.. Udda blandning med riktigt gott!!!:P

Imorgon ska bli en riktigt skoj dag på jobbet, jag och Susanne ska ut och åka brandbil och sätta upp festivalens banderoller... Inte för att någon av oss vet hur det ska göras men killen som brukar göra det trillade 5 meter rakt ner i backen när hans skylift gick sönder:S
Sackars sate, han hade både brutit revben och förskjutit kotor...=(
Vi har iaf beställt brandmän med bar överkropp, lagom skitiga och med en katt under ena armen! Undrar om man kan ta med en kalender och plocka typ April-mannen eller liknande haha;)

Nej nu ska jag ta en dusch och sen smörja in mina stackars kliande armar, sen blir det sängen... Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0