Syster-mys=))

Jag och Linda tog en sväng på stan, och självklart började det spöregna precis då!
Så nu ligger vi i min minimala soffa under en varsin filt och slöglor på tv, om en liten stund när vi är varma igen så ska vi laga tacos... Mums!
Vi var på H&Ms rea och fyndade lite också, jag hittade en blekturkos stor, stickad tröja för 50 kr, och Linda hittade en jättesnygg kjol och en gul/vit randig topp, för 50 kr styck!!! SÅ eftersom min goa syster precis har sponsrat mig med 600 för att hon tyckte att jag inte skulle vara så fattig (hur underbar får man va??) så fick hon dem av mig, det var det minsta jag kunde göra;D

Sen var vi och handlade lite grejer till middagen, och jag passade på att posta ett par stövlar som jag sålt på blocket, de är så höga så jag kan inte gå i dem haha.... Jag ska satsa på att köpa ett par högklackade med lite bredare klack så jag kan gå i dem, och de ska fanimig inte vara för trånga över tårna!! Haha;D
Vi såg nog rätt roliga ut när vi traskade in i mataffären på Hjertbergs, vi var så blöta så det bara rann om oss! Vi fick gå in i en heminredningsbutik o låna en varsin servett och iaf torka av oss i ansiktena.... Så kan det gå;P
Chips och dipp slank med till filmmyset ikväll också, jag håller tummarna för att Anders antingen hinner bli klar med handbromsen han meckar på eller tröttnar, så han också kommer och myser med oss:D:D:D:D:D

Ha en mysig fredagskväll i regnet alla! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0