Svedala

Igår tog jag ledigt från jobbet och så åkte jag och Anders på en spontan roadtrip ner till Svedala strax utanför Malmö, det var en skojig resa! ;)
Det var i Söndags kväll som jag tog ledigt för att Anders skulle till Götet igår och få ratten bytt i cadillacen, sen när han satt på blocket så hittade han en golf som passade som slit-o-släng bil så det blev det vips en sväng ända ner till Malmö!
Det är en riktigt söt liten bil, trots alla problem med den haha, när jag körde hem den så funkade vare sig lysen eller blinkers :S
Men Anders skulle mecka med den idag så nu funkar nog de delarna  i alla fall;D
Riktigt go att köra var den! Det är en diesel så väldigt lättkörd=)

Kl 23 igår kväll var vi hemma i Trollhättan igen, och då åkte vi nog strax efter sju på morgonen... Så liiiiiite seg var jag allt på kontoret idag ;)
I mitt huvud har det dessutom vart måndag hela dagen trots att det faktiskt är tisdag, men det har funkat bra ändå haha...:P
En av mina två handledare är på plats igen, det är skönt att ha henne som bollplank.
Sen har vi en till Praktikant-Angelica på plats, fast tre år äldre än mig och blond haha^^

Det har vart full rulle idag, jag har suttit och sammanställt och prickat av diverse fakturaunderlag för folk som har hyrt scenen men som inte har fakturerats än, ganska skönt att få det klart=)
Sen har jag bokat och korrläst annonsen för veckans torsdag i trägårn, skickat ut pressmeddelande om den och skickat ut påminnelse på facebook för evenemanget haha... Jag gillar de bitarna av jobbet, jag gillar pysslet i det:D
Det är kanske marknadsföring jag vill jobba med? Det skulle definitivt vara skoj att testa på det i alla fall^^


Efter jobbet gick jag på stan med min handledare och hittade ett jättefint linne på Lindex rea, TACK SUSANNE!
Ett sånt skönt lite längre, slappt linne.. Ganska häftigt, det är nitar & öljetter på linnet så jag måste ha ett till linne under annars blir det rätt bart;D
Annars fanns det inte så mycket fint tyckte jag! Jag hittade visserligen en skitsnygg vit bikini överdel med fransar för 60 kr,men de var så konstiga i storlekarna:S



Mitt görsnygga linne^^

Sen jag kom hem har jag däremot inte gjort något vettigt alls, jag sitter och tjötar lite med Marie, min blivande sambo!
Marie, en klasskompis, ska alltså flytta in hos mig i höst i min trivsamma lilla etta=)))
Det ska bli riktigt mysigt och skojigt! Dels för sällskapet och sen ska vi leva snålt till Nya Zeeland haha:P
Nej, middag måste jag ordna;)

Kommentarer
Postat av: Handledaren

Varsågod min vän! ;-)

2010-07-28 @ 23:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0