Måndag, ljuva måndag!

Det är måndag och det är svalt och skönt! Då kanske jag får sova utan en massa feberliknande drömmar inatt haha=)
Jag sitter hemma hos Anders med ett fat med negerbollar (no offense, det har alltid hetat och kommer alltid heta negerbollar;D) framför My name is Earl, skönt och lagom ansträngande=)

Det blidde inget jobb för mig idag heller, har haft sån fruktansvärd huvudvärk de senaste dagarna och hettan har inte gjort det bättre.. SÅ vilade istället så jag kan ta nya tag imorrn!
Det kommer bara vara jag och Agneta på kontoret imorrn, det kommer nog vara lagom lugnt och skönt! Tråkigt att vi sitter ett par rum ifrån varandra bara haha, känns lite nördigt i en stor, tom korridor=))
Nu ska jag kika lite till på my name is earl, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0