Måndag igen=)

Det är måndag igen och jag sitter på mitt lilla kontor och jobbar för fullt=)
Hade nästan glömt bort att jag skulle skicka iväg annonser och pressmeddelanden idag inför torsdag, när jag ska ha hand om en egen föreställning (!) haha... Men som tur är så bläddrade jag igenom mina kom-ihåg-lappar och hann få iväg allt :D

Annars kommer denna vecka gå ovanligt fort har jag en känsla av, idag blir det ett tandläkarbesök kl 13.40 eftersom jag har vart tvungen att äta panodil för att kunna äta mat nu i helgen pga två envisa visdomständer som värker:S Sen ska jag tvätta hela kvällen, ska bli skönt att få lite rena strumpor igen;)
Imorgon blir det också en lite kortare arbetsdag, för 15.20 ska jag ta bussen till Trollhättan, sen ska jag rida islandshäst med Anders, hans mamma och hennes sambo... Det ska bli riktigt skoj!
Onsdag eftermiddag vankas det grillmys med lite blandat folk från klassen, inte så många som har svarat än men vi får grilla i mindre skara om det är så=)
Torsdag har jag som sagt hand om Torsdag i Trägårn`i stadsträdgården här i Lidköping, det är ett lokalt band vid namn Kickback som ska spela=)
Det jag är mest nervös för är att jag ska vara den som presenterar bandet från scen haha, jag får fjärilar i magen bara jag tänker på det! Men samtidigt ska det blir riktigt roligt att ha det ansvaret själv, den enda tråkiga biten blir att städa själv sen på kvällen^^

Nej nu ska jag ta tag i arbetet igen, jag håller på med de sista detaljerna av den tekniska specen inför K&P-festivalen som är i augusti.. Jag ska maila teknikern alla tekniska uppgifter så de vet vad som ska finnas på scen;)


Kickback

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0