♪ ♫ ♪ Allsång på Sally´s/Harrys ♪ ♫ ♪

Igår var vi på Sallys och åt och sjöng, jättekul!!
Det var jag, Anders, Ida, Mia, Simon och Jonas som var ut, ett redigt gäng att ha skoj med!
Ida hade bokat bord så vi samlades hemma hos Simon och Jonas kort innan och sen gick vi dit i samlad tropp.
Det var fyllt med människor! Och vilket röj haha, allsångskillarna delade upp borden i två lag som skulle tävla under allsångslåtarna med vilka som röjde värst, och det slutade med att VÅRT LAG VANN!
"Att röja värst" innehöll bland annat att vårt lag körde allsångståg ut på gatan och dansade haha, riktigt skoj!
När det blev kallt så satt vi inne på Harrys och drack en stund, sen dansade vi loss också, det var alldeles för länge sen sist!
Som tur var skulle Idas kille hämta upp henne, så jag och Anders övergav Simon och Mia på dansgolvet för att få skjuts hem...

Det var nog det som räddade mina fötter hyfsat, jag hade nämligen på mig ett par högklackade, skitsnygga skor som jag bara haft en gång förrut... Inte skönt med andra ord;)
Jag var lite cranky på väg till Simon och Jonas redan för att de liksom klämmer åt över tårna, inte skönt!!
Men nu har jag (nog) bestämt mig för att sortera mina skor ordentligt och sälja en del på blocket, cadfan ska jag med alla skor till som jag inte kan gå i??? Så det ska åtgärdas=)

Nu ska jag äta frujost med min älskling, vi har gräddat baguetter i ugnen, MUMS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0