Trött.. Men lite bio skulle säkert pigga upp;)

Är otroligt trött och seg idag för jag sov så oroligt inatt... Så då tänkte jag sova ut ordentligt imorse vilket istället har gjort mig seg och trött idag :(
Ska sätta igång med sista halvan av hemtentafrågan jag håller på med men ska piggna till lite först med kaffet jag har framför mig..

För att piggna till mig lite extra är jag dessutom med och tävlar om ett biopresentkort på 1000 kr, det är Dennis Maglic som har en julkalender på bloggen där han lottar ut olika saker varje dag fram till julafton.. Du kan också vara med och tävla HÄR.

Jag vill också ge en eloge till Anders, världens underbaraste kille som alltid vet hur han ska få mig att må lite bättre igen när jag är nere och ledsen.. Älskar dig Anders♥


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Titut

Har du haft en bra dag

2010-12-09 @ 23:50:43
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0