Lördag=))

Lördag förmiddag och jag sitter och försöker komma igång med hemtentan... Har ju inte hunnit sitta något alls nu i veckan eftersom jag har flyttat ut och in haha=)
Jag dricker en kopp kaffe och försöker piggna till lite i hjärnan, har precis sköljt ur en hårinpackning eftersom jag fan inte har råd att klippa mig innan jag åker till Nya Zeeland :S
Annars är det bara otroligt skönt att flytten är avklarad, det enda vi ska göra nu är att köra 3 fulla och 3 tomma kartonger ut till Anders pappa.. Och städa lite, det blir dammigt när hallen stått full av kartonger;)

Igår hade vi en riktig myskväll, rostbiff till middag och sen lite soffmys. Tills klockan 10 när vi blev rastlösa i benen och tog en promenad i kylan och mörkret! Det är skoj att gå och kika in till folk utifrån vägen på kvällen tycker jag, man ser så mycket:D Folk som hade fest, andra kikade på tv och ytterligare andra hade kvällsfika vid köksbordet.. Lite som att spana in dockhus där de lever;D

Annars flyter allt på, jag blir ledsen när jag tänker på att det bara är veckor kvar tills jag ska åka ifrån Anders i 3,5 månad... Men samtidigt förväntansfull eftersom det kommer bli en sån grym upplevelse att spendera de 3,5 månaderna på Nya Zeeland! Den chansen får man bara en gång i livet=)
Julklapparna är inköpta, packningslistan växer och hembesök över jul är spikat datumsmässigt. Anders stannar en natt i Vittinge med mig, det blir mysigt:D

Nej, hemtenta var det ja! ;)

Anders i Big Mama, hans nya älskling;)

Jag i chevan=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0