Klappat och klart!

Haha, japp klapparna är färdiga för julafton nu, inslagna och fina=)) Jag är en sån människa som älskar julen, den är lite helig inom min familj.. Egentligen skulle jag vilja köpa hur mycket som helst i julklapp till familjen och släkten.. Gärna vänner och bekanta också om pengarna bara fanns! Förra julen levde jag också på studiebidrag så då hade jag inte så många slantar till julklappar, och i år är det samma visa.. Plus att jag direkt efter denna julen ska åka till Nya Zeeland och måste köpa en massa saker tills dess så det är knapert just nu... Tråkigt, men jag hoppas verkligen mamma, pappa och Linda blir glada över de klappar de får i år, jag tror jag har lyckats pricka väldigt bra=))
Jag och Anders har bestämt att vi tar en myskväll med bio och mat ute istället för att köpa julklappar till varandra i år, det kommer bli en härlig kväll♥

Idag har vart en riktigt skön söndag, vi tog en ordentlig sovmorgon och åt frukost framför tv:n. Sen tog vi en promenix ner till centrum och köpte med oss fika hem till Jennie och Mattias som precis flyttat in i en lya där.
Efter det promenerade vi hem igen och fixade potatisgratäng och stekt kyckling till middag, mums!

Sen åkte Anders ut för att köra snö och jag har passat på att mysa lite för mig själv hemma med att slå in klapparna,som jag skrev ovan.. Nu har jag andra plåten ciabattabröd i ugnen, och jag lyckades faktiskt få degen att jäsa! Brukar ha problem med det annars haha=) Det luktar så grymt gott när de gräddas, hoppas Anders kommer hem snart så vi kan ta en kvällsfika med nybakt bröd och the:D


De första färdiga bröden, mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0