Fjärde advent!

Usch jag har problem med att sova på morgnarna just nu, jag tror jag har sovit för mycket! Imorse vaknade jag klockan sex och var klarvaken verkligen! Men kröp ihop intill Anders och låg kvar till halv åtta när han klev upp eftersom han jobbar idag=) Det är bara för att han har gått och lagt sig ganska tidigt pga jobbtiderna, så då har jag också lagt mig eftersom det inte är skoj att sitta uppe ensam haha=)) Jaja, bättre för mycket sömn än att vara trött av sömnbrist iaf;)

Idag är det sista halvan av sista hemtentafrågan som gäller, sen ska jag röja upp köksbordet som just nu är ockuperat av min dator, mina skolböcker och alla papper som hör till hemtentan! I en salig röra tillsammans med packlistor och att-göra-listor inför nya zeeland..Men imorrn kör anders hem mig till Vittinge och stannar en natt han också, då blir det mys med familjen! Sen stannar jag tills den 26 när han hämtar upp mig igen, jag måste ha världens underbaraste kille!♥


Så här mysigt hade jag medans jag åt frukost imorse när Anders åkt till jobbet=))
(Tomtarna har jag målat själv haha, men det är ett par år sen nu:D )

Kommentarer
Postat av: lovisa

ÅH så mysigt med advent!:)

2010-12-19 @ 10:47:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0