...

Jag blir så ledsen när jag känner att jag inte räcker till för de jag älskar som mår dåligt... Jag vill bara ta hand om dem och göra allt bra, men jag bor så många mil bort och jag har inget trollspö...
Jag får ont i hela själen, har aldrig känt mig så här hjälplös :(
Kunde jag så skulle jag ordna upp allt!!
Nu kan jag bara hoppas att det finns tillräckligt med styrka för att hålla ut, tills dess att saker och ting kan lösas på något vis.

Jag finns här och lyssnar i alla fall.

Jag saknar mina syskon, både Simon som är borta och Linda som bor så otroligt långt bort känns det som just nu... Men nu är det inte långt kvar tills jag ska hem över jul.

Min syster är en av de starkaste människor jag känner♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0