Energi tack?

Usch jag har verkligen inte lust med nånting just nu! Har tvättat hela dagen idag och läst till hemtentafråga 3 som ska svaras på... Nu är jag hungrig men diskbänken är full av disk och jag klarar bara inte av att laga mat utan att ha diskat och rent i köket! Så det är bara att ta tag i skiten, det får stå i blöt först bara... Får se om jag orkar laga något ordentligt till middag, känner mig inte sugen på något direkt.. Jag skulle behöva lite energi boost känner jag!

Dennis julklappslucka nummer 13 innehåller ett supernajs presentkit från Viktor & Rolf med parfym, duschkräm och hudlotion med doften Flowebomb, plus två biobiljetter! Så det är jag med och tävlar om i alla fall;)

Pratade med Linda, min lillayster idag, det var gött att höra hennes röst=)) Hon var ute och shoppade julklappar, undrars vad jag kommer få? Mamma och pappa kommer bli superglada i alla fall haha, hon är påhittig Linda!♥

Imorgon kommer Bille och Klas hit till Thn och umgås med mig hela dagen, det ska bli skoj! Första ska vi förbi Fair Lane Tattoo där Bille ska byta sin smileypiercing, sen ska vi nog ut till överby och spana i butiker.. Sen blir det pizzahäng när Anders kommer hem från jobbet!

Nej, disken var det ja...;)


Kommentarer
Postat av: Bille

PIZZA, nej, KEBAB, som jag längtar! :D

( jag gillar dig nästan lika mycket som kebab. ;)

2010-12-13 @ 17:40:02
URL: http://billebus.blogspot.com
Postat av: lovisa

SV: HAHA jag gick ohc la mig efter halva, den var 2 timmar och ja gorkade inte:P

2010-12-14 @ 08:46:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0