Asics Foundation

Nej det är alltså inte ett foundationmärke utan mina sprillans nya löparskor! Jag var ju på fotbesök på en skadeklinik i Vänersborg för någon månad sen och fick veta att jag går helt fel. Resultatet blev ett par övningar som (egentligen) ska göras varje dag, ett par specialsulor för att stöda upp foten rätt och skotips som passar mina fossingar. Så eftersom vi ska vandra en hel del på Nya Zeeland så har jag nu köpt mig ett par Asics Gel Foundation, supersköna är dem! Det allra bästa är att min storlek inte fanns på skadekliniken, så vi fick åka till Sportex... Som tydligen ska stänga ner butiken vilket innebar att jag fick dem 300 kr billigare! Då blev jag genast lite lyckligare, eftersom dessa små godingar kostar 1400 annars..
300 kr till roligare saker med andra ord!


Så ser de ut, dessutom fanns de i rött på Sportex istället för ljusblått som var enda färgen på skadekliniken.. Dubbel lycka! ;)


Totalt har jag nu investerat 2800 i mina fötter, det är sjukt mycket pengar!!!! Men men, de är ju för en god sak så=)


Nu ska jag dricka kaffe, få i mig lite lunch och sen köra igång med hemtentan igen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0