5 dagar kvar nu;)

Ojojoj, det kanske är dags att börja packa? Hmm.. Som Elin, klasskompis och resesällskap sa, att det är ju bra att packa nu, för då kan man packa om och ta bort onödiga grejer som inte behöver åka med allteftersom det närmar sig! Elin, som förövrigt är min personliga psykolog och lika flummig som jag, med fler såna människor i världen skulle den vara mycket trevligare att bo i!:D

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag, har gett upp det där med att jobba på exan eftersom jag inser att jag inte har den ron i kroppen just nu. Det är för mycket resfeber som tränger sig på och jag måste verkligen se till att allt som ska med kommer med, räkningar kommer på internet med mera...

Jag ska ner på stan och köpa min bästaste whiskey Jack Daniels i alla fall, jag är trött i hela kroppen och har ont i halsen och det får bara inte bli värre!! Så om jag kör en intensivkur nu med honungste, whiskey och en massa frukt så tänker jag att det borde bli bättre;)


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jaså? färgade du dom bruna?:D

2010-12-29 @ 11:22:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0