Rebecka Törnqvist

Igår blev jag sista minuten-inringd att jobba med Mia på Rebecka Törnqvists konsert på Hjelmsäter i Götene, riktigt skoj!
Inte nog med att jag fick lyssna på hennes underbara röst gratis, jag fick också en jättetrevlig kväll och lite extrapengar i lön, gött gött^^
Hon hade med sig två killar som musiker, den ena var riktitg duktig på både diverse olika blåsinstrument och att spela på såg! När han spelade på den så lät det ungefär som att en riktigt ljus sopran höll på att sjunga upp haha;)
Jag och Mia fick chansen att krama om dem alla tre och ge dem en liten present från Götene kommun efter konserten också, plus att vi småpratade lite med dem innan konserten när vi ställde iordning allt.. Lite coolt var det allt! ;P

Min pärla åkte ut på blocket igår också, både skönt och sorgligt.. Det är ändå min första egna bil som jag fick av mamma och pappa i studentpresent, en vit opel vectra -92.
Det är Anders, min underbara Anders som har hjälpt mig med att städa ur bilen och sätta ut den på annons, det är också han som ska försöka sälja den idag när det kommer en man från Trollhättan och ska kika på den.. Jag håller tummarna, det skulle vara skönt med de extrapengarna=))
Speciellt eftersom jag i söndags tillsammans med Elin och Frida bokade min NYA ZEELANDSBILJETT!
Det känns fruktansvärt bra, vi har bokat ToR Göteborg-Auckland, vi åker den 3 januari och landar den 14 april 2011=)))))

Det som känns jobbigt redan nu är ju att jag ska åka ifrån Anders i 3 låååååååånga månader... Vi får satsa på lite dyrare telefonräkningar båda två helt enkelt, och skype är ju gratis.. Jag kommer ju vistas i en helt ny miljö med en massa nya erfarenheter så för mig känns det nog som att det går fortare än för honom.. Det får lov att gå helt enkelt=)


Byggnaden för konserten, en matkällare tillhörande Hjemsäter


Rebecka Törnqvist med musiker, tyvärr en suddig bild=)


Jag och Mia hade VIP-platsen på en liten söt bänk precis utanför konsertrummet haha=)


Jag och Mia ansvarade också för minglet efter konserten, då det bjöds på snacks och mousserande jordgubbsvin=)


Pesenterna till Rebecka och grabbarna=)


Mingel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0