Glädje!

Ibland har man bara en sån himla tur så jag vet inte vad!!

Jag håller på att säljer av mina högklackade skor som jag faktiskt inte kan gå i, de är för höga, för tighta eller har för smala klackar...
Sen har jag dels istället velat ha ett par liknande svarta stövlar som de som gick sönder på en ovanligt vild fest i Mariestad med kära vänner, och dels velat ha ett par snygga skor med aningens lägre, bredare klack.
Idag på lunchen gick jag in på Scorett Outlet och tittade efter gummistövlar, för de ska stänga ner och håller på att rear ut precis ALLT.
Och så hittade jag ett par helt underbara stövlar med kanske 4-5 cm klack, lite bredare för 120 kronor!!!!!
De har kostat 800 från början, jag kommer älska dom tills jag dör haha;)
Så jag tog de 150 kronorna jag fick av att sälja ett par stövletter igår till de här nya stövlarna hihi;D

Jag lägger upp en bild lite senare;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0